JÄGERMEISTER v novém designu

(Praha) – Jägermeister, nejprodávanější bylinný likér na světě, prošel vizuální generálkou. Nový design všech lahví, od miniaturních 2 cl až po ty o objemu 1,75 l, začal do obchodů i barů celého světa proudit v průběhu srpna 2016. A můžete si být jistí, že i v nové lahvi se skrývá nezměněná, unikátní a charakteristická chuť Jägermeisteru.

jager-do-clanku

Jägermeister vládne Česku v dovozových lihovinách od roku 2014. Nyní přichází s novým designem lahví, který ztělesňuje vysokou kvalitu prémiového likéru Jägermeister ještě výrazněji než kdykoli předtím.

Kvalitní produkt s dlouhou tradicí

Za svou více než osmdesátiletou historii změnila lahev svůj design už pětkrát. Po celou dobu však základem zůstávají klíčové symboly, jako je hranatý tvar lahve, jelení hlava a lovecké moto Otto von Riesenthala.

 

Zelená lahev

Oproti lahvi z roku 2002, ta aktuální je lehce protažená, ramena jsou o něco výše a rohy jsou hranatější. Nápis Jägermeister po stranách lahve je hlubší a odkazuje k dokonalému řemeslnému zpracování, které s lahví i jejím obsahem vždy souvisí. Víčko je delší a kvalitnější než to předešlé. Hrdě nese jméno objevitele likéru Curta Masta, stejně jako označení „Since 1878“ odkazující na rok založení společnosti.

Etiketa

V souladu s charakterem značky, etiketa reflektuje ikonický tvar lahve, čímž symbolizuje statečnost a nekompromisní sílu Jägermeisteru. Jelen, hlavní symbol značky, zdůrazňuje její zásadní aspekty, sílu, odhodlání a původ v přírodě, které se odráží v detailech loga. Portrét krále lesa je vypracován přirozenějším a autentičtějším způsobem.

Zelená jako symbol lesa a přirozeného prostředí jelena, stejně jako olistěné větvičky na jeho hrudi, reprezentují 56 rostlinných látek, díky kterým je Jägermeister jedinečný a nezaměnitelný. Etiketa se vztahuje jak ke kvalitě likéru, tak i k jeho výrobnímu procesu. Nový design lahve i etikety nyní umožňuje blíže nahlédnout do výrobního procesu, vysvětleného na zadní straně etikety.

Konečně, nápis „Jägermeister“ na přední etiketě byl přepracován do podoby stručného, symbolického odkazu na značku, která je právem hrdá na své dědictví a kvalitu svých výrobků. Německý výraz „Der Kräuterlikör“ (bylinný likér), zvýrazněný oranžovou barvou v dolní části etikety, ještě posiluje toto sebevědomí.

(BN)