Richard Geoffroy a Ferran Adrià spojili své kreativní síly

(Barcelona) – Na svět přichází projekt Dom Pérignon Decoding, ve kterém se setkávají dvě soudobé kreativní veličiny současnosti: značka Dom Pérignon a španělský avantgardní šéfkuchař Ferran Adrià pro nadaci elBullifoundation. Jedná se o spojení nespoutaných, zvídavých a experimentálních myslí. Prolíná se v něm vize vytvořit nejdokonalejší víno na s větě s vizí sdílet umění a inovace pro následující generace.

 D1

Šampaňský dům Dom Pérignon a elBullifoundation, které reprezentují Richard Geoffroy a Ferran Adrià, představí své první dílo během oficiálního seznámení s kampaní, jež se uskuteční 17. dubna v Barceloně.

Projekt Dom Pérignon Decoding je tříletou společnou cestou s cílem porozumět a specifikovat kouzlo výjimečnosti značky Dom Pérignon, určit zdroj její jedinečnosti a ještě více pozvednout prožitek z tohoto šampaňského. Účelem je objevit a přesně klasifikovat přínos inovace. Dom Pérignon Decoding je založen na metodologii elBullifoundation’s  Sapiens, která se snaží porozumět určité oblasti, disciplíně nebo jejím výsledků prostřednictvím rozklíčování procesu, který počíná tvorbou a končí samotným vychutnáváním.

RICHARD GEOFFROY A FERRAN ADRIÀ: DLOUHODOBÝ KREATIVNÍ VZTAH

Kreativní přitažlivá síla spojuje dohromady Richarda Geoffroye, sklepmistra značky Dom Pérignon a unikátního tvůrce nedostižných ročníkových vín, a Ferrana Adrià, jednoho z nejkreativnějších a nejuznávanějších šéfkuchařů na světě.

Ve vzájemné spolupráci vytvořili Richard Geoffroy a Ferran Adrià společný způsob myšlení; oba jsou motivování totožnou ambicí tvořit, sdílet a předávat své znalosti. Zatímco sklepmistr tvořil nová ročníková vína a neustále vymýšlel další způsoby, jak vyjádřit podstatu značky Dom Pérignon, katalánský šéfkuchař posouval kreativní hranice v oblasti gastronomie.

Projekt Dom Pérignon Decoding není první příležitostí, při které Richard Geoffroy a Ferran Adrià spojili své kreativní síly. Poprvé spolupracovali již v roce 2011, kdy Ferran Adrià hostil večeře Dom Pérignon. Na konci toho stejného roku šéfkuchař oznámil, že uzavírá restauraci elBulli a nabídl značce Dom Pérignon možnost zúčastnit se poslední večeře. V roce 2014 Dom Pérignon podpořil Ferranovu premiérovou výstavu “Notes on Creativity“ v newyorkském Drawing Center. Aktuálně Dom Pérignon podporuje jeho nadaci elBullifoundation – širokospektrální projekt s cílem odhalit a prozkoumat mechanismus kreativního procesu a odkrýt podstatu výtvoru. Tato aktivita dokonale ladí s ambicemi značky – experimentovat a sdílet svůj kreativní svět (the Power of Creation).  

D2

Nyní se tito mistrní umělci pouští do projektu Dom Pérignon Decoding, který ovlivní budoucnost.  Závazkem značky Dom Pérignon a elBullifoundation je neustále zdokonalovat podstatu šampaňského Dom Pérignon a poskytnout nadcházejícím generacím vodítko, jak překonat tu současnou.

O značce Dom Pérignon: Síla výtvoru

Přínos značky Dom Pérignon ve světě ročníkových vín je nezpochybnitelný. Každé víno Dom Pérignon je mistrovským výtvorem, pocházejícím jen z těch nejlepších hroznů. Intenzita tohoto šampaňského pramení z dokonalosti – je tak lákavé, tak záhadné. Každé ročníkové víno má tři fáze zrání, tzv. Plénitudes. Ty ztělesňují absolutní důvěru v sílu výtvoru, který je neustále zdokonalován v rukou sklepmistra Richard Geoffroye. Dom Pérignon má v sobě výraznou hravost, která inspiruje největší světové tvůrce.

O elBullifoundation: konzumace znalostí pro rostoucí kreativitu

elBullifoundation je soukromou nadací, v jejímž čele stojí Ferran Adrià a Juli Soler. Vznikla 7. února 2013 s cílem přeměnit restauraci  elBulli v neutuchající zdroj kreativity a inovace, který promlouvá jazykem gastronomie a zanechá trvalé dědictví společnosti.

(BN)